3 maj 2007

Time ain't on my side.

Dåligt med uppdateringar? Mmm, det är ju för 17 fullt upp.
det har varit fullspäckad helg samt valborgshelgoch igår började jag mitt nya jobb i butiken Westport på Norrlandsgatan. Det känns grymt!

Igår var jag även en snabbis på Nordic Light där Rickard var delaktig i en modevisning, han hade fotat alla modeller innan showen. Sprang på daniel på stan på väg dit och drog med mig honom också. Kul att snacka lite med honom, det var superlänge sedan! Värvade honom såklart till Facebook.
På kvällen blev det middag med Seb och sedan Babel hos Stoffe. den var hemsk, ganska bra men hemsk.

Ikväll ska the Daddys ha release-fest på debaser så då måste jag finnas på plats. Släpar med mig Sebbe och förhoppningsvis pappa också.

Nu ska jag tillbaka till jobbet, har bara varit hemma och käkat lite korvstroganoff.

Toodlepip!

1 kommentar:

Anonym sa...

Babel såg jag på planet till NY, den var faktiskt hemsk och mycket bra tyckte jag. En filmklubb saknas på Facebook för övrigt nu när Litterära sällskap och musikforum finns.
Hoppas att allt är bra, kanske ses snart?
Kram