20 april 2007

All 4 one

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Rock&Roll manager
2. DJ
3. Assistent i skola
4. Säljare

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Amelie från Montmartre
2. Stolthet och fördom (BBC-versionen)
3. En kärlekshistoria
4. Big

C ) Fyra ställen jag bott på:
1. Östermalm, Stockholm
2. Little field farm, Pittsburg
3. Gamla stan, Grenoble
4. Hägerstensåsen, Stockholm

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Scrubs
2. Oprah (Gotta love her!)
3. Extreme makeover + home edition (gråter varenda gång)
4. Americas next top model (amerikanskt så det förslår)

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Hurghada, Egypten
2. Chania, Kreta
3. Paris, frankrike
4. Skarpö varje sommar

F ) Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Min blogg
2. Kvällstidningarna
3. Blocket
4. www.people.com

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Hemmgrillade hamburgare med extra allt
2. Gorgonzolagratinerad lax med sherrysås
3. Caesarsallad
4. Halstrad Tonfisk

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Hemma is sängen
2. I New York
3. I Paris
4. På Skarpö

Inga kommentarer: