4 april 2007

Nudelsoppa och nyår

Det blev väldigt trevligt igår. Jag, Addi och Karin gick till Ramen ki-mama där vi satte i oss varsin skål nudelsoppa (jag gillar verkligen deras soppor, var lite avundsjuk på Kakan som fick vaktelägg i sin rätt), vin och massa vatten. (karin hade ju varit och tränat så det var hennes påfund "man förlorar ju så mycket vätska när man tränar")

Vi snackade lite om nyår, det har varit på tapeten att sticka iväg på en bättre resa och då ska det såklart planeras i tid. Platser/länder som kom på tal var Sydafrika (med pingvinbad och goda viner) Kuba (innan regimen faller så att säga) och Argentina (Buenos Aires...)
Jag ska se om jag kan sammanställa lite information om de olika valen så att vi kan utvärdera ordentligt.

Nu ska jag in i systemet och påska till den här bloggen.

Bästa.

Inga kommentarer: