25 april 2007

Gratis är så jäkla gott!

Jag skulle bli en sjuuukt bra B-kändis det är nämligen så att jag ÄLSKAR gratisgrejer.

Jag signar upp på alla panelundersökningar som finna, klickar hem massa gratisprover på nätet (nu senast: måltidsdietdryck) och tar tacksamt emot gratis Mer på stan.

Igår var en bra kväll ur gratis.synpunkt. Jag och Karin var på H&M mingel på deras nyöppnade butik på drottninggatan. vet inte varför vi var bjudna, först trodde jag att alla club-medlemmar var bjudna men så var inte fallet.

Anyway, förutom att svassa runt och kolla på kläder passade jag på att trycka i mig: 2 glas vitt vin, 1 Bailey's mintchocolate (grym, ny favvo, måste till systemet pronto!), tre skagensnittar, 7 rensteksnittar med lingon. jag hade velat ta hur mycket som helst men jag blir alltid lite skraj att någon ska hålla ögonen på mig och vänligt men bestämt leda mig ut för att jag äter och dricker dem ur huset
Mötte en bekant, Christian, som hade en betydligt mer avslappnad inställning; "Äh, det är ju till för att man ska supa sig full. det ska jag göra"

jag och Karin vågade dock inte prova på detta utan begav oss mot utgången. Där väntade en skön goodie-bag (love 'em!) innehållandes:

Fructis Garnier shampo
Fructis Garnier Balsam
Fructis Garnier Volume mousse
Nån Axe-grej till killar
Miniburkar med Nivea DNAge Cell renewal (hint om min ålder?)
Ldb goes berry showergel (luktar verkligen sommarbär!)
Dove beauty body lotion Summer glow
Max factor Masterpiece mascara
L'Oreal Volume shocking exact brush mascara
Maybelline watershine elexire lipgloss
Av alla grejerna har jag provat:
Ldb goes berry: luktar gott, kanske lite starkt
Max factor mascaran - Klassiker
Maybelline-glanset - fantastiskt, extra bra med smart kladdfri pumpförpackning
Ikväll ska jag smörja in mig med Doves summer beauty. den ska ge ett fint skimmer och gradvis en brun-utan sol effekt. spännande spännande.

Efter minglet lagade vi mat hos karin (skaldjurspasta, grymt!) sen kom Sandra förbi och sen var det dags för mig att möta upp sebbe för att pinna förbi Emelie som fyllde 24. Blev alldeles för sent, särskilt som vi bestämde oss för att sova hos Sebbe och till på köpet promenera dit. 2 somnade jag, 7 gick jag upp. Fy fan. Konstaterade dock nöjt att et bara tar 10 minuter från Fridhemsplan till mina hoods på morgonen. det kan jag leva med...ett tag.





Inga kommentarer: