16 april 2007

Listviktigt

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Hoppfullt
Favoritgodis: Marabou apelsinkrokant
Är det nåt du absolut inte äter: Sånt jag är allergisk mot
Kläder just nu: Blå jeans, vit skjorta, vita sommarskor
Musik just nu: P3 webbradio
Vad sa du senast: Yes sir, will do. Jag fixar det med en gång (till min chef)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du då välja: 20- eller 30-tal
Sommarplaner: jobba, skarpö och förhoppningsvis Sicilien
Fisk eller badkruka: Om det är varmt är jag fisk, om det är kallt är jag total badkruka
Hur många kuddar sover du med: 4
Väder just nu: strålande sol och ljumma vindar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ipod, böcker och mobil
Spelar du nåt instrument: gitarr (o lite munspel)
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare
Vem är viktigast för dig: Min familj
Bästa film: Amelie från Montmartre eller En kärlekshistoria
Tror du på liv på andra planeter: ja, fast bara djur/insektsliv
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, på riktigt är det nog Sebbe
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Njae, på ödet
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nja
Ser du kärleken som ett misstag:
Hur många barn har du / vill du ha: 2-3 kanske
Bio elle promenad: det beror på film och årstid
Är du kittlig: som 17
Snarkar du: japp
Stjärntecken: jungfru/våg
Är du rädd för insekter: ja, alla som flyger och surrar
Äckligaste insekten: Getingar eller bromsar
Största svaghet: otålig, lättstött och egoistisk
Det här är jag bra på: att uppmuntra andra, att organisera och att laga mat
Bästa bok: Let it blurt eller Borta med vinden
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du då välja: styrka
Vad vill du jobba som: nåt kreativt
Chips, morötter eller godis: godis

Inga kommentarer: