16 april 2007

Uttråkad på jobbet? Jag?

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 7
Vilken svordom använder du mest: Jävlar, eller Skit
Äger du en iPod: Ja, men den e paj
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: -07.00
Hur många resväskor äger du: 4
Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute: Absolut inte
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Esplanad, Konsum, 7eleven
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ja
Har några av dina vänner barn: Ja
Har någon någonsin kallat dig lat: Var och varannan dag
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: M.Ward - Post War
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Nej
När var senast någon stötte på dig: Vet inte, jag märker inte sånt
Vad åt du till middag: Förrätt: Svamptoast, Huvudrätt: Oxfilé provencale, Efterrätt: Tårta
Använder du huvtröjor: Ja, gärna med dragkedja
Kan du vissla: Ja, skitbra
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Nej
Vem var den senaste som ringde dig: Filippa
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Pariserhjul och kärlekstunnlar
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Självklart
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, det gör jag fortfarande
Hur många syskon har du: 3
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej
Äger du några band t-shirts: Ja
När flög du senast: Typ ett år sedan! Det är ju inte klokt!
Hur många stolar står kring ditt köksbord: Tre
Läser du för skojs skull: Allt
Pratar du några andra språk: Engelska och Franska
Diskar du din egen disk: Ja
Har du gråtit offentligt: Ja
Har du en stationär dator eller en laptop: Lap top
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, en tatuering tror jag
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Sure, han får gärna bjuda jämt.
Kan du kasta macka: Ja
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej
Vad har du med dig in på bion: Godis
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Konst och Formgivning, Svenska och Engelska
Gillar du att flyga flygplan: Ja
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Ja, det är ju insidan som räknas
När sov du senast på golvet: Vet inte om det har hänt nånsin
Vilken är din favoritdrink: Gin&Tonic
Gillar du din boende situation: Ja, bara jag organiserar upp förvaring
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: minst 7
Äter du frukost dagligen: Nej, knappast
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ibland
Vilken är din favoritfrukt: Apelsin
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 26
Tror du att Gud är man eller kvinna: Jag tror inte på Gud
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet inte, de tyckte väl att det passade
Gillar du senap: Bara stark
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja, jag tror det
Sover du på sida, mage eller rygg: på sida eller rygg
Tycker du om att krama folk: Inte vem som helst. Mina nära och kära kramar jag gärna
Skulle du säga att du är trendig: Tja, ibland.
Äger du en digitalkamera: Inte bortsett från min mobilkamera
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Han Solo
Tycker du att du är attraktiv: Ibland
Vad är du allergisk mot: Asmånga grejer
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, I love kött!

Inga kommentarer: